søndag den 24. april 2011

Shop amok ;D)

Da vi var oppe i sommerhuset, var jeg lige et smut forbi Nygårdens gårdbutik i Nykøbing. Den er absolut et besøg værd, hvis man er vild med Maileg og den franske stil.
De har alt hvad hjertet begærer og jeg har aldrig set et så stort udvalg af Maileg's sortiment. De har påske, fødselsdag, musefamilen samt tilbehør, kaniner i alle afskygninger repræsenteret og så har de altid Maileg's jule ting fremme også :) Og et stort udvalg af Mailegs bånd.
Så jeg kunne slet ikke styre mig da jeg så alle de lækre ting fra Maileg.
Jeg købte disse Easter Parade kaniner, 4 skønne bånd og 2 metal påskeæg.
Og så var jeg også forbi Havnens marked, hvor jeg bare måtte eje disse 3 store dåser. De skal nok pynte et sted her i huset..
Puhhaaaa.... man kommer jo helt op og kører når man shopper sådan, det kan jo næsten gå hen at blive helt farligt.. Man skulle jo nødig blive en shopoholik  :)








1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sikke mange fine ting du der har fået købt.Desværre er der ikke så mange der sælger Maileg her i Odense og omegn så jeg er aldrig så heldig :-( Takker for din søde besked på min blog.Håber i har fået nydt påsken og det dejlig vejr.Nu er den jo snart ved at være slut Øv øv.Kram Else