tirsdag den 17. maj 2011

Hjemmesyet Greengate mulepose, samt 3 nye puder

Min ryg driller som bare pokker og jeg prøver ihærdigt at ignorere det, så jeg tænkte, at hvis jeg laver lidt kreativt, bliver det hele nok bedre.....Hmmmm... ønske tænkning !!
Så min symaskine er rødglødende for tiden og jeg er næsten ( jeg sagde næsten) kommet i en sy-ekstase.
Jeg manglede lidt puder i min gamle sofa, så jeg har kreeret 3 nye puder af Greengate viskestykker og en lille mulepose ( elsker dem, man kan altid finde på noget at proppe i dem) og så ser muleposerne også bare rigtig hygsomt ud på en dør eller ligende.




Puderne set bagfra  :)



Ha' en skøn regnfuld tirsdag
Knus Tina

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kender godt strategien med - hvis jeg nu laver noget, så kan det være jeg ikke mærker jeg har ondt :-)

Lækker mulepose - det er bare noget skønt stof.

Bedstemors Kram sagde ...

Hvor er nogle fine ting du laver, håber det kan hjælpe på din ryg.

Lulufant sagde ...

Tak Camilla og Bedstemors Kram <3
Jeg vil sige, at jeg er ihvertfald ikke i tvivl om at jeg har en ryg. Mine tanker i det mindste er et andet sted når jeg syr :)
Ja, Star Multi stoffet kan man godt gå hen og blive lidt afhængig af..
Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.