lørdag den 22. oktober 2011

Mit krea hjørne

Jeg har længe drømt om et lille krea hjørne i vores lille rækkehus. Men pladsen har bare ikke lige været til det. Men nu har jeg fået taget mig sammen og ryddet lidt ud i det hele. Et skab er blevet kasseret og nogle møbler er der blevet flyttet rundt på. Så nu har jeg fået et lille hjørne i vores gang, hvor jeg kan lave kreative ting og sy i fred. Før brugte jeg vores spisebord, men det var slet ikke optimalt, da det skulle ryddes hver gang vi skulle spise. Og det drev mig til vandvid. Men nu er det slut og jeg er bare så glad for resultatet og det har givet meget mere plads og lys, så det er helt perfekt.
Så i den kommende uge, vil I se nogle nye ting, som jeg har lavet i mit nye "kreative hjørne".














God weekend til Jer alle




7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa søde hvor ser det bare godt ud hvad er det for et skab du har kaseret Hmmm står jo og mangler et som du ved.Glæder mig til at se hvad du disker op med af nye ideer,fra ditt nye krea hjørne.Kram Else

Unknown sagde ...

Hvor ser det bare super lækkert ud, hvem der bare havde sådan en kreativ plads. Rigtig god weekend :o))

Anette sagde ...

Super skønt hjørne du har fået dig, bare det var mig.
Jeg syr også ved spisebordet, og det er et være bøvl :-( Nogen gange orker man ikke alt det pakken ind og ud.
Glæder mig til at se, hvad du har fundet på, af nye ideer.
God lørdag til dig og dine
Knus Anette

Alice Schmidt sagde ...

hvor ser det fint og ordenligt ud. Mit er konstant rodet!

Lulufant sagde ...

Tusinde tak alle sammen :)
Jeg tror også at jeg bliver glad for det. Det var nemlig lige præcis derfor jeg ville have mit eget lille " værksted" Anette, jeg blev nemlig også så muggen, hver gang jeg skulle pakke det op og ned og op igen.. Ja, Alice nu håber jeg at jeg får lidt mindre rodet ved dette, meeennnn... vi får se.. Else det var det råhvide skab der stod i gangen, hvis du ikke lige kan huske hvordan det så ud, så kan du trykke på billede serien under " min entre", jeg har det stadig hvis du er interesseret?? Vi smider det ud om et par dage.. Så smid lige en besked :)
Jeg kan kun sige at det er jule relateret, det jeg skal lave og har lavet.. :) :) :) :)

Stort knus fra mig
Tina

Solvejfire sagde ...

Det er også blevet super hyggeligt, forstår godt det med rod til spisebordet, det har jeg selv på trods af, at jeg har et lille syrum uden trappen, jeg synes bare altid, jeg har brug for mere plads og må tage spisebordet til hjem. Måske en dag, jeg får et lille værelse til mit "rod" :)

Sommerhusstil sagde ...

Hvor er det bare blevet flot, du kan jo bare det der :O) Klem Betina