tirsdag den 19. juni 2012

Et krea-lege-hyggehjørne

Har jeg fået lavet i min gang efter at jeg er kommet af med min sofa, som tog alt for meget plads herude i gangen.
I flere år har jeg drømt om et lille lege/hyggehjørne til ungerne, da alle mine 3 drenge deler værelse og pladsen kan være lidt trængt herhjemme.
Så nu var tiden rigtig og jeg har både fået mit eget lille kreahjørne og drengenes deres :) Så her kan de tage det lille komfur ud med bord og stole til og lege restaurant, som de er så vilde med.
I kan se hvordan gangen så ud før her :)







































8 kommentarer:

Tina sagde ...

Hej Tina,

hvor ser det bare hyggeligt ud!!!
Det er bare lige med at få den rette idé og det kan nogen gange godt være svært når man går i det til daglig. Men der skal ikke så meget til, før at det bliver et rigtig dejligt rum, med helt andre muligheder.

Knus Tina

Louise sagde ...

Hvor ser det fint og hyggeligt ud... Det må være skønt at sidde der :-)

Ha´en dejlig dag

Knus Louise

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Tina

Så det derfor du har været så stille.

Hvor er det bare blevet super godt:-)
Ser så hyggeligt ud med alle dine fine sager.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Sisse sagde ...

Super Flot Og sødt alt sammen
hvor er den hoptimist bare blevet rigtig sød i den farve, Den er blevet rigtig fin den gang

Knus Og dejlig eftermiddag Tina

Sisse

Mette, FjellroMantikk ♥ sagde ...

Åååå,so koseleg!!!!!Må vere ein draumeplass for både små og store♥
Flink du er:)
Klem frå Mette.

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
det er da et dejligt lille hjørne du der har lavet, der skal ikke så meget plads til hygge

knus

Maj-Britt

Lulufant sagde ...

Tak Tina :)
Ja, denne ide har godt nok været længe under vejs. Har ventet 4 år, så det var også på høje tide at det blev gjort..

Tak Louise :) Både ungerne og jeg nyder det også,, det er så hyggeligt at jeg kan se og være med til deres lege, selvom jeg er lige ved computeren..

Tak Susi :) Neiiii... det er nu ikke kun derfor, der var lige et dødfald med begravelse der lige skulle overståes.. Ja, flere af tingene er fra i søndags fra loppen :) Tak i lige måde :)

Tak Sisse :) Ja, den Bimble hoptimist blev faktisk rigtig sød i lyserød, jeg har ikke fortrudt et sekund at jeg spraymalet den. Den er ihvertfald betydelig kønnere ind da den var rød ;) Og tak i lige måde min ven :)

Tak Mette :) Jeg er også tilfreds med resultatet,, så nu må vi se hvor længe det holder,, jeg elsker jo at bytte rundt på tingene :)

Tak Maj-Britt :) Ja, der er egentlig ikke gjort så meget i gangen, bare lidt hygge ting er tilføjet og en ny omgang hvid maling på væggene, thats it ;)

Knus Tina

Anonym sagde ...

so pretty pretty pretty!!!

xoxo dana o)