fredag den 29. juni 2012

Give-away


Jeps.... I læste overskriften rigtig!!!! 
Jeg holder en GIVE-AWAY for første gang, så jeg håber at der er RIGTIG mange der har lyst til at være med. Og præmien er et af mine helt egne malerier med et Greengate motiv på.
Motivet bliver hemmeligholdt indtil afsløringen af vinderen :)
Men jeg kan sige så meget, at motivet bliver 1 af de 4 som I kan se her under på billedet i str. 30x30cm.

Og så til reglerne : Man SKAL være fast følger af min blog for at kunne deltage i min Give-away. Så hvis du ikke er det endnu, så skynd dig at tilmelde dig som fast læser!! Længere ned på siden ude i højre kolonne.. 
Der kan opnås op til 3 lodder pr. person.
Husk at skrive hvor mange antal lodder I deltager med :)  Så bliver det lidt nemmere for mig i sidste ende.. Tak!!

  1. lod gives for at ligge en kommentar og blive fast følger af min blog.
  2. lodder gives for at ligge en kommentar, blive fast følger og så dele linket til Give-away'en på Jeres egen Facebook profil.
  3. lodder gives for at ligge en kommentar, blive fast følger, dele linket til min Give-away på Facebook, samt linke til min Give-away med billedet på, på ens egen blog.
Der skal mindst være 200 faste læsere eller MEGET gerne mange flere nye blogvenner ind det, før vinderen af præmien bliver trukket tidligst d. 1 August 2012. Men det skulle også hurtigt kunne lade sig gøre, da jeg lige nu er oppe på 170 vidunderlige dejlige læsere... Så spred budskabet ♥

Alle er velkommen til at deltage, også for dem uden en blog!! ( Til Jer uden blog!! ) I kan klikke Jer ind som anonym når I skriver een besked, I skal blot huske at ligge/skrive Jeres navn og mail adr. så jeg eventuelt kan kontakte Jer, hvis det bliver een af Jer.
Anonyme kommentarer uden "afsender" ( navn + mail ) er IKKE gyldige og bliver derfor slettet :)

Håber at du har lyst til at være med... Og held og lykke til Jer alle :)
Og med det ønsker jeg Jer alle en rigtig dejlig weekend







47 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Godmorgen Tina

Her må jeg da være med, det da helt vildt.
Jeg deler på facebook og på min blog og så er jeg jo læser af din skønne blog:-)

Knus Susi

Cindy1812 sagde ...

Hallo Tina,

dein Blog ist so, so wunderschön. Ich schaue ständig hier vorbei.
Ich bin aus Deutschland, kann man da auch mit machen. Leider habe ich keinen Blog und bin auch nicht bei Facebook.
Ich hüpf einfach mit rein in das Lostöpfchen.

Lg von Annette aus Bayern

Pia sagde ...

God-morgen.
Jeg vil gerne deltage med 1 lod

10na sagde ...

Jeg vil også gerne være med. Deltager med et lod. Tak for chancen og held og lykke til os alle. God weekend.
Kh 10na

Anonym sagde ...

hallo liebe tina,
deine bilder bewundere ich ja schon länger und bin auch schon länger leser bei dir.
ich versuche einfach mein (pünktchen)glück :)

liebe grüße von dana

Anonym sagde ...

hej tina
det er rigtig flotte ting du laver, så at vinde et billed fra dig vil være lykken
hilsen marianne

Moster-Mette sagde ...

Sikke da en chance, vil passe så fint ind i vores nye gæsteværelse. Er med på 2 lodder. knus Mette

Heidi P sagde ...

Hej Tina. Her må jeg da også være med :) Håber så meget at jeg er heldig, og melder mig til med 2 lykkelodder. Følger + dele på facebook.

God dag.
Venligst fra Heidi

Vibeke sagde ...

Hej Tina.

Jeg vil gerne være med, og jeg deltager med
3 lod

Mange hilsener fra
Vibeke

Maj-Britt Johansen sagde ...

halløj i skuret
så melder jeg mig til her ...sorry alt det it man bliver lidt forvirret. 3 lodder til mig har delt på facebook har lagt på bloggen og er fast læser på din blog så den skulle være i vinkel
håber alle har overlevet lyn og torden
mange knus Maj-Britt

Sara sagde ...

Deltager med 1 lod ;)

Unknown sagde ...

jeg vil gerne deltage med 3 lodder. de er så fine dine billeder.har fulgt med på facebook.

Crazygirl sagde ...

Hej :)

Du laver de skønneste malerier - ville blive så glad hvis jeg vandt :)
Deltager med to lodder - følger din blog og har delt på facebook :)

KH Trine.

Anne O sagde ...

Hej Tina,

Vil selvfølgelig gerne være med i kampen om et af dine fine billeder. Deltager med 2 lodder. Knus Anne

charlotte sagde ...

Hej Tina.

Uhh, tænk hvis man kunne være så heldig at vinde et af dine smukke billeder :-)
Deltager med 2 lod. Følger din blog og deler på facebook

Helle sagde ...

jeg hapser 1 lod ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Christina / KreaVilla sagde ...

Har beundret dine fine billeder, så sådan et må gerne finde vej herhjem.

2 lodder til mig.

mette sagde ...

Sikke en fin præmie. Deltager med 2 lodder. Hilsen Mette., kmlynghoejen@os.dk

randiglensbo.dk sagde ...

Lige noget for en GreenGate-fan som mig! Jeg vil meget gerne deltage med et lod.

Randi

Emilie sagde ...

hvad en fin give away, jeg tager lige ett lod:)

Susanne sagde ...

Wauw har beundret dine billeder længe, de er bare så fine :)

Snupper 3 lodder og krydser fingre for at jeg er den heldige :)

Bernadett sagde ...

I would like to play.
Your game is on my blog,down there.
betikarauski@gmail.com
http://petite-armoire.blogspot.com/

All the best.
Bernadett
3 lodder

http://petite-armoire.blogspot.com/2012/06/giveaway_27.html

Louise sagde ...

Vil gerne være med på 1 lod...

Nina Iren sagde ...

Hei. eg vil gjerne bli med på din flotte give away og tar 3 lodd hos deg. Det var en nydelig premie. Og bloggen din var kjempeflott!!

Fru Blå ,frublaasgemmer sagde ...

Hej , jeg vil gerne være med, med 1 lod. Kh Birthe

Unknown sagde ...

Ciao il tuo Give.away è stupendo!!
Posso partecipare anche dall'Italia?
Fammi sapere!!
Mi sono messa tra le tue followers.......
In ogni caso ti seguirò lo stesso,mi piace il tuo blog!!
Un bacio e grazie!!
Sabry!!

MallaKla´ra sagde ...

Hei!
Jeg er ny leser og følger. Hvilken flott give away. Jeg er med, 2 lodd følger og facebook.

Signe

Fru Fischer sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder :-)

Carli sagde ...

Hej Tina
Helt fantastisk give-away. har aldrig vundet noget endnu, så krydser fingre:)har været fast følger i lang tid så deltager med 1 lod
Knus Charlotte
urup@city.dk

theromanticrose sagde ...

Il tuo blog mi è stato segnalato da Sabry!E' bellissimo,partecipo al tuo giveaway!Mi sono segnata come follwer e ho messo il banner al mio blog!Ciao,complimenti!Rosetta

Ditte sagde ...

Hej Tina. Jeg vil meget gerne deltage i din smukke give away, så et lod til mig, og tak for muligheden ;)

Snurli Purl sagde ...

Hej Tina :)


Her må jeg være med, de er da helt vildt smukke dine billder.
Jeg deler på facebook og på min blog og så er jeg også fast læser :)

Knus Rúna

Tina sagde ...

Hej Tina,

så nu har jeg endelig lagt dit billede på min blog, og er fast følger. Det er ikke sådan at være nybegynder :-)

Vil rigtig gerne deltage i din flotte give-away.

Knus Tina

Louise sagde ...

Hov hov var lige ved at glemme at deltage...
Men jeg smider lige 3 lodder med i puljen- fast læser, link på facebook og link på min blog...

Knus Louise

Guldloks moster sagde ...

Hej Tina

Jeg har været væk fra bloggen et godt stykke tid, men er nu tilbage igen og så ser jeg jo lige at du har en give away på et af dine fine malerier, de er bare såååå fine, jeg er virkelig imponeret over hvor dygtig du er - så jeg er helt klart med og med 3 lodder naturligvis ;-)

Knus fra Lotte

Gitte Lund sagde ...

Hej
Sikke yndige malerier !!
Jeg har netop tilmeldt mig som fast læser.Jeg deltager med 1 lod.
Glad hilsen fra Gitte

vibeke sagde ...

Hej, skønt at ose rundt herinde :),meget inspirende, jeg gad godt noget af det ældre, lige fik et comeback, jeg er ret ny opdager af GG, og jeg er vild med det Vh. vib.volck@gmail.com

Annette sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder.

Hvor bliver det spændende at se præmien.

Rigtig lækker blog du har, og er glad for at ha' fundet den via FBs GG gruppe.


Ha' en dejlig dag,
Annette
www.madsen-larsen.blogspot.com

Loppe sagde ...

HEP !!
SÅ ER JEG HER :oD

Deltager med to lodder må det blive... ( Fast følger / kommentar / reklame på bloggen )

*knus*
og
kh
Loppe

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

Hej Tina

Jeg er også med på 2
er blevet fast læser, her er min kommentar og så linker jeg i min blog roll på min blog..

emanuelle sagde ...

writes rapidly, lovely blog and beautiful fabrics. I greet the Polish!!! :-)

angie sagde ...

hallo, tina, ich möchte auch an ihrer verlosung teilnehmen!!! alles liebe, angie

Anette sagde ...

Jamen, jeg er da også med.
Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
Knus Anette

Regina sagde ...

Jeg snupper et enkelt lod. :-)
Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

Tanja sagde ...

Deine Bilder sehen ganz toll aus so wie dein ganzes Heim! Wunderschön!
Ich versuche einmal mein Glück und lasse viele Grüße hier!
Tanja

Alessandra sagde ...

Hi, i' m new to your blog. Great congratulations because your blog and your creations are very lovely and sweet.I'd like to enter for your giveaway, if it's possible from Italy.
Kisses.
Alessandra.

Camillaeli sagde ...

Fantastisk give away. Jeg er med på 1 lod.