mandag den 10. september 2012

Marie Maleri & Star Pale Blue Maleri

I de sidste par dage har vi på vores Facebook Greengate gruppe, snakket om hvilke serier fra Greengate, vi gerne vil have tilbage i forretningerne.
Det er jo bestemt ikke nogen hemmelighed, at jeg blandt andet ønsker Karla White tilbage. Derfor har jeg også fået lavet en slags "underskrift indsamling " på Facebook gruppen. Indtil videre er vi 50 mennesker der ønsker sig Karla White tilbage, men jeg er sikker på at det er rigtig mange flere derude, som bare ikke lige har fået afleveret deres stemme endnu!!! Så hvis du er en af dem som er lige så forelsket i den serie som jeg er, så er det altså bare at trykke sig ind på linket HER. Alt du skal gøre at er : Tryk på "SYNTES GODT OM" Og skrive 1 kommentar med - JA TAK!!
Så er dit ønske blevet registeret :) Når vi har fået ALLE de "underskrifter" som vi kan bruge, sender vi det ind til Greengate. Mon ikke at Greengate SÅ vil lytte til deres kunder :O))
I samme forbindelse har Susi Rydahl sat en afstemning igang om hvilke andre gamle serier fra Greengate, som man godt kunne tænke sig kom ud på markedet igen, gå endelig derind og skriv din favorit så vi kan få det med i puljen..
Jeg har bestemt også andre serier, som jeg gerne så komme frem i lyset igen, blandt andet Marie og Star Pale Blue.
Jeg har desværre ikke selv noget porcelæn af Star Pale Blue, men jeg har set den i et Greengate katalog fra 2007 og den er virkelig sød. Serien Marie derimod, var det aller første Greengate i form af en tekande jeg købte og den er bare så yndig, ville elske hvis den kom igen også...
Nå, men jeg har været lidt i maler humør i weekenden, blev så inspireret af at gense alle de skønne gamle motiver.

Så jeg har selvfølgelig malet et Marie Maleri og et Star Pale Blue Maleri, for at vise Jer det skønne motiv som følger med de serier..

Marie Maleri & Star Pale Blue Maleri















9 kommentarer:

Loppe sagde ...

Total fan <3
Tænk sig at du kan
viiiiiild med pale blue
kæft hvor er du dygtig !!

Knus fra Kopowdki-fan #1
Loppe

Loppe sagde ...

Ski

Lulufant sagde ...

IIIIIIihhhhhhh....Tusinde tak Loppe :))) He he ja du manglede liiieeeeggge de sidste bogstaver i mit efternavn :))) Men forstod den godt <3 Nemlig Kopowski!!! Ha en vidunderlig dag Charlotte :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Wauhh... hvor det smukt, især det Marie Pale Blue, det er jeg helt forelsket i:-)

Du F... dygtig Tina.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Lulufant sagde ...

Tusinde tak Susi :) Det er også mit ynglings billede PT !!! Og lige måde til dig <3
Knus tina

Lonni´s Verden sagde ...

Smukt som altid når du maler :-)

Solvejfire sagde ...

Skønne billeder :)

Alessandra sagde ...

Wow!!!I like very much these new creations!!!Very romantic.
Kisses
Alessandra

Eva sagde ...

Thank you for your great inspiration; visit my blog and you´ll see what I mean...
Eva