tirsdag den 30. oktober 2012

Fine træfiner æsker

Jeg var et smut oppe i vores lokale Rema1000 her i søndags, syntes at de har nogle gode tilbud engang imellem. Fandt selvfølgelig også noget denne gang, nemlig de her æsker 3 stk for 39 kr. så det var jo ikke en bondegård, her kan de fleste være med. Men jeg har bare lavet dem lidt om.
Jeg har taget den sorte elastiksnor ud og erstattet den med en rød og en hvid istedet for, så det ville passe lidt mere ind til min stil. Derefter har jeg malet den ene i en lyseblå farve, så den skiller sig lidt ud. Dernæst har jeg syet 3 små forskellige flag og sat dem ind i den nye elastik snor. Det var rimlig simpelt, billigt og så syntes jeg at de er blevet så fine og ser helt anderledes ud ^_^
Holder så meget af at finde ting og gøre dem til noget helt andet..
Nederst i billedeserien kan I se hvordan de ser ud i denne uges Rema1000 katalog, før jeg gik igang med pensel og symaskine..













8 kommentarer:

Loppe sagde ...

Virkelig godt set !!!

At det kunne blive så lækkert...

Men hvad skal du med sån en stor rulle stjerne-bånd... det da slet ikke noget for dig *GRINER*

Flot !!

*knus*
Loppe

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er de bare blevet super fede. sådan nogen ønsker jeg mig :-)

Må vist en tur i Rema :-)

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Vibeke sagde ...

Hvor er du kreativ Tina.
Det ser superflot ud :o)

Knus Vibeke

Anonym sagde ...

Hejsa Tina hvor er du bare så god til at få alt til at ligne en million,du burde ha patent på dine smukke smukke ting.wauw siger jeg.. Knus fra mig. Heidi

Alessandra sagde ...

Dear Tina, you made a lovely transformation. Now these boxes are very delicious.
Kisses
Alessandra

Camillaeli sagde ...

Hvor er de fine!!

Lonni´s Verden sagde ...

De er blevet rigtig flotte. Du er så god til at trylle ting om.
God dag til dig.
Klem Lonni

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Du er simpelthen så dygtig Tina. Lige meget hvad du rører ved kommer der noget lækkert ud af det. Kunne købe mig fattig i alle dine kreative ting. :)
Knus Birgitte