torsdag den 4. oktober 2012

Forny dine emalje ting

Det er lige hvad jeg har gjort!!! Det er fortrinvis hurtigt og nemt. Jeg har været i gemmeren og fundet nogle ting frem, som jeg egentlig ikke brugte mere, da jeg syntes at de var jævn kedelige. Men nu er de blevet fornyet og har fået lidt liv igen, blot ved at tilføje lidt maling. Motivet behøver jo nødvendigvis ikke lige fra Greengate, det kan jo males i lige det motiv man holder af. Jeg har dog malet et af Greengate's meget gamle motiver på, da jeg jo er til den slags :)) Syntes at de blomster motiver er så fine og jeg har selv de gamle dåser det matcher dertil. Motivet på maleriet i baggrunden er som sagt fra en af Greengate's kollektioner, men jeg aner altså desværre ikke hvad den serie hedder og kan ikke rigtig finde dem nogle andre steder på nettet. Så dette maleri er indtil videre - navneløst :D)) Måske er der nogle af Jer der kan genkende det og ved hvad det hedder??


















7 kommentarer:

Anonym sagde ...

So sweet---i love those <3

Petitflora sagde ...

Hvor er det yndigt, Tina. Ja det kan godt betale sig at gemme alt "Skrammlet" (som Benny kalder det , Smiler), for det kan næsten altid bruges igen som du nu har gjort. Ha`en god dag.
Knus Anja

GitteBlinkilde sagde ...

For dælen da hvor har du pimpet det gammel "skrammel" til noget smukt :-)

Alessandra sagde ...

Wow!!!How many beautiful things, i love everything.
Kisses
Alessandra

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

For pokker Tina hvor ser det bare godt ud,glæder mig til du skal lære mig at male blomster, tænk hvis jeg blev bare halv så god som dig:-))

Ha´en dejlig aften..

Knus Susi

Fru Blå ,frublaasgemmer sagde ...

Rigtig god ide.....ville bare ønske jeg kunne male som dig, det er bare såååå flot. Hav en god weekend

Lulufant sagde ...

Tak alle sammen, det er bare så dejligt at man kan forny sine gamle ting, så de kan bruges igen. Så er man fri for at spendere så mange penge på at få noget nyt og fint.. Det gamle kan jo også sagtens fungere lige så godt:)

Knus fra mig