fredag den 7. december 2012

Julestemning og trut trut horn...

 Igår skinnede solen så smukt herhjemme, helt dejlig med noget sollys ind i stuen. Nu hvor der har været overskyet og snevejr de sidste mange dage..  Elsker dog sneen utrolig meget, det er sådan et smukt syn når alting bliver hvidt udenfor og sneen glinser i lyset. Så jeg fattede straks mit lille kamera og knipsede løs rundt omkring i stuen. Jeg har i et stykke tid ønsket mig et signalhorn/ - truthorn som jeg kalder dem. Og da jeg så tilfældig kiggede inde på QXL, så jeg dette skønne store Messing signalhorn som var på bud til billige penge. Jeg blev så forelsket i det nostalgiske horn så jeg ventede til sidste øjeblik på at byde på det lige inden auktionen sluttede.. Og så var jeg så heldig at få det og jeg var tilfældigvis også den eneste byder, så heldet tilsmilte mig vist der ^_^
Dagen efter fik jeg det med posten og nu pynter det så fint på vores sofabord...  Og prøv lige at se hvor meget det lille horn ligner det store, det lille er fra Walther & Co. Jeg har dog også valgt at sætte et Walther & Co. vedhæng  på mit nye store truthorn. Syntes det ser så fint ud sådan og jeg er bare så glad for det.
Zinkjuletræet som kan ses helt nede i bunden af denne billedeserie, er købt hos Søsterne Grene for 2 år siden. Men jeg har set at de har dem igen i år til ca. 38 kr. stk. Dette juletræ har også fået et lille vedhæng på, det pynter så fint og når man også er vild med Walther & Co som jeg også er, så kan man bruge de små finde vedhæng til alle mulige ting..

Til slut vil jeg lige nå at ønske Jer alle en rigtig dejlig weekend









































5 kommentarer:

Anette sagde ...

Hvor har du pyntet smukt op. Jeg kunne sidde i flere timer, og kigge mig omkring i dit julepyntet hjem. Her ved mig er julen, sort, hvid og rød, vildt kedeligt, når jeg ser dit julehjem :-))
Rigtig god fredag til dig
Knus Anette

GitteBlinkilde sagde ...

Super hyggeligt og dine trompeter er skønne :-)

Anonym sagde ...

Hej min skønne ven hvor ser det vildt godt ud,dejligt med lidt nyt til sig selv som man længe har ønsket.du tager så flotte FOTO,jeg elsker din blog.mange af dine fotos er lige til et julekort,så smukke.knus fra Heidi jensen

Anne O sagde ...

Hvor er det nogle hyggelige billeder, heldigt med det truthorn :0) Knus Anne

Unknown sagde ...

Det ser så fint og hyggeligt ud - og fedt med hornet, lykkens pamjulefis er du ;)

Gran i håret :)