tirsdag den 26. februar 2013

Rumlig Greengate kasse


Endelig fandt jeg en trækasse som passede til mine Greengate lattekrus. Ved nu godt at Greengate selv har lavet en ny fin af slagsen med 6 rum også, men der passer Greengate's egne lattekrus bare ik ned i. Syntes altså at det er drøn ærgerligt, at de har lavet rumene lidt for små. Men så var jeg så heldig at finde denne hvide kasse, den er lidt større, dog lavere end den Greengate har lavet ... men det gør intet, for så kan man bare se de flotte ting man kan ligge i forskellige rum ***
Jeg har valgt at holde motivet meget enkelt denne gang, næste gang må blive med nogle af mine malet blomster på.. 
Til denne kasse har jeg brugt en plastik alfabetskabelon til at overfører Greengate teksten til kassen. Farven jeg har duppet på, er den samme mint grønne farve som findes i Greengate's nyeste serier, som jeg er helt forgabt i ***













7 kommentarer:

Carli sagde ...

Hvor er den fin - ha en rigtig god dag
Knus Charlotte

Unknown sagde ...

Hvor er den fin og sikke mange smukke ting du har. Greengate laver bare så meget flot :-)

Shortbread and Ginger sagde ...

Love your little box - and the Greengate bits and pieces.
Liz @ Shortbread & Ginger

Anonym sagde ...

Hvor er den bare flot,sådan en ønsker jeg mig knus fra heidi

Anne O sagde ...

Sikke en fin kasse - og det der med at male er du bare go´til ;0) Dejlige billeder. Knus Anne

angie sagde ...

wow!!! das sieht sehr gut aus!!! alles liebe von angie

angie sagde ...

frohe ostern wünscht angie