mandag den 27. maj 2013

Køkken opdatering

Køkkenet er nu 1 skidt nemmere hen imod det vi ønsker, vi mangler dog stadig en ny bordplade, men væggene er malet lyserøde overalt dog endevæggen med striber i hvidt/lyserødt. I sidste uge fandt Brian et gammelt køkkenskab som var sat til storskrald. Det mindede meget godt om den samme stil som vores andet nye køkkenskab var i.. ( Tror efterhånden at jeg har smittet manden med loppefunds/storskralds mani finder .. hø hø.. )) Nå, men manden var sikker på at det ville blive fantastisk ud i køkkenet. Jeg mente dog lidt noget andet, for det skulle da lige laves lidt om først, så 2 låger røg af, nye hylder blev lavet, pynte listen blev flyttet op for oven af skabet og en hel ny hylde ( der hvor tallerkenerne står ) blev skabt og alt blev malet hvidt.. Og så var jeg så småt tilfreds  :D  Men det har også taget mig en uges tid nu at få lavet, men jeg syntes at det var  det værd. Og så er der blevet sat nye Ib Laursen lamper op også, det var nogle jeg købte sidste år på loppen. Bestikkassen har jeg også lavet selv, syntes de er så smarte, man kan jo købe dem som originale fra Ib Laursen til mange mange penge. Men må indrømme, at jeg syntes det er lidt sjovere at lave en selv i de mål og med det udseende som man syntes bedst om.. Hvor der er sparet er der tjent , som man nu siger, og hvis man kan lave det selv så hvorfor ik gøre det!!!
Så p.t ser det sådan ud herhjemme, jeg syntes altså at det er så svært at få helhedsindtrykket med samt hyggen når man tager billeder, så det skal ses med egne øjne. Men jeg ELSKER det!!!!
Vil lige nå at sige TUSINDE tak for Jeres søde kommentarer på mit tidligere indlæg om vores "nye" køkken, det luner bare så meget.. Tak !!
Vi har fået lavet om og byttet lidt rundt i stuen også, så kig snart herind igen, for så er der nye friske billeder fra ude/spisestuen.































12 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Det ser helt fantastisk ud, det har I sørme fået lavet flot :) Og det er jo slet ikke til at se, at bestikkasse ikke er den orginale fra IBL.
Tusind tak for masse af dejlig inspiration, kikker snart forbi igen.
Knus fra
Dorthe :)

Unknown sagde ...

Smukke billeder :) sejt du selv har lavet bestik kassen, det vil jeg også gerne

Knus louisa

Unknown sagde ...

Hej!
Så super flot gennemført køkken du har, det jo helt utroligt ;-) føler mig meget inspireret !! Køkken skaber er da helt i top :-)
Knus
Heidi

Mona sagde ...

WOW så lekkert :-D
Dette var virkelig sukkertøy for øyet <3 Så mye lekker GG du har :-D Jeg sier bare WOW en gang til.....
Nyt ditt nye kjøkken med alt det lekre, det ville jeg ha gjort ;-)

En fortsatt fin uke til deg:-)

Klem Mona

Unknown sagde ...

Stupenda!
Bellalullo

Unknown sagde ...

Stupenda!
Bellalullo

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

Det ser godt nok fantastisk ud, hvor er det fedt det skab på endevæggen du fandt i DBA kan godt fortså du er glad og stolt.
Det nye er også fint. Bordplade og en fin porcelænsvask fra Ikea, ville sætte prikken over i'et...tror ikke de er så dyre og I skal jo ikke bruge så meget...og et blandingsbatteri er gammel stil kan også fåes til Billige penge... glæder mig til at se mere

Regina sagde ...

aqui é tudo tão maravilhoso!!!!!!

bjs

Regina Célia

anyaadores sagde ...

Jeg er helt vild med farverne - det er så flot og hyggeligt :) tillykke med det,
Knus Ax

Unknown sagde ...

Du har förmodligen de ljuvligaste kök som tänkas kan <3 Bara älskar dina glada färger :)

Kram Fiddeli

Paula pearls sagde ...

ALE PIĘKNIE! MOJE MARZENIE!!!!

Lisascraftiques sagde ...

Your kitchen is so gorgeous! I love the dishes. I would love to have them in my own kitchen. :)