onsdag den 27. juni 2012

Claire maleri

Jeg har kigget i gamle Greengate kataloger og fundet endnu en serie, som jeg syntes er virkelig flot nemlig Claire Pale Pink fra 2008. Et virkeligt flot katalog fra Greengate, personligt mit ynglings :)
Og med den inspiration derfra, er der blevet kreeret dette nye maleri ud fra. Så jeg har været igang med malertape til at lave tern og så har jeg malet efter min Claire Mulit tallerken, som har de samme kønne blomster på.
Du kan se alle mine andre malerier her eller tryk på siden - Mine Greengate malerier


Mit nye maleri









6 kommentarer:

Louise sagde ...

For pokker Tina... Du er altså S**** dygtig... Dine 2 nyeste er virkelig mine favoritter, de er noget så flotte..
Du skal da næste producere for Greengate :-)

Knus Louise

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Wauhh... Nu gjorde du det lige igen.
Hvem ville ikke nyde at have en hel væg bare med dine smukke blomster billeder.

Du må altså igang med at sælge nogle af dine malerier, vi er jo helt vilde med dem...

Håber du har fået det bedre:-)

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

GitteBlinkilde sagde ...

Ros til dig :-) Du er en dygtig pige til at male blomster .-)

Anette sagde ...

Hej Tina.
WAUW WAUW, de er bare super skønne de billeder (det er jo lige mine kolonihave farver :-))

Jeg synes også du skulle sælge nogen. Jeg tror du kunne få gang i en god forretning :-)))

Kan du ha en skøn eftermiddag.
Knus Anette

Lulufant sagde ...

Tak Louise :) Ja, det ville da være ønske tænkning :)

Tak Susi :) Yes!! Har fået grønt lys fra Greengate, så jeg kan tage nogle med op på loppemarkedet d. 1 sep. hos Gabrielles lopemarked :)

Tak Gitte :) Det var sødt sagt :)

Tak Anette :)Ja, de kunne være rigtig fine derud til kolonihaven :) Forretning ved jeg nu ikke om det bliver til, men jeg har lige fået lov til at sælge mine billeder fra Greengate, til venner og på loppemarkedet.. Jeg er SÅ STOLT!!!! Så længe det bare ikke er til virksomheder/forretninger...
Så hvis du har lyst kan du få malet dit eget billede Anette :)

Knus Tina

Anonym sagde ...

ganz wunderschön hast du das gemalt, ich bin begeistert!!!

alles liebe von
dana :o)