tirsdag den 12. februar 2013

Spray Flowers Maleri

Jeg har malet et andet slags motiv end det jeg plejer, hidtil har det jo været Greengate's motiver som jeg har ladet mig inspirere mig fra. Men ikke denne gang.... dette motiv stammer fra en af mine Cath Kidston servietter. Dette blomster motiv hedder Spray Flowers, så det har jeg også valgt at kalde mit nye maleri.
Jeg glæder mig til i morgen onsdag, for der fylder jeg nemlig år.. hele 35 for at det ik skal være løgn. Så dagen imorgen, står i hyggens tegn hvor vi skal hygge herhjemme sammen med min familie og med mine forældre som kommer til morgenmad. Og i traditionens tro skal der jo også helst ligge sne uden for til min fødselsdag, så er det nemlig en RIGTIG fødselsdag for mig!!  Og jeg er så heldig IGEN i år at det går i opfyldelse, så jeg kan ik være mere glad.. Og på torsdag kommer min søde dejlige veninde og kommer og hygger med mig, så jeg har nogle dejlige dage i vente..
Men nu tilbage til min nye maleri nemlig mit..

** Spray Flowers Maleri **























9 kommentarer:

Louise sagde ...

Smukt..... Der findes jo næsten ikke ord for det du laver Tina... Du tager mig med storm hver eneste gang du viser noget frem :-)
Håber du får en super dejlig dag i morgen med masser af sne, hygge og gaver :-) stort tillykke skal der lyde herfra i hvert fald....
Klem fra Louise

Unknown sagde ...

Hvor er det bare smukt! Du bor så hyggeligt og helt igennem gennemført :-)

GitteBlinkilde sagde ...

Skønne blomster du har malet - Suk, hvem der bare kunne male :-) Hjertlig tillykke med dagen i morgen. Knus gitte

*kimmlisch* sagde ...

ich liiiiiiiebe es♥♥♥!

Unknown sagde ...

Mi piacciono tutte le tue creazioni e le meravigliose atmosfere che crei!
Bellalullo

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

det ser super smukt ud Tina, som altid et mesterværk fra dig..

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Stort tillykke med dagen i morgen. Selv bliver jeg 25 år på tordag, så det skal skam også fejres i familiens skær :-)

Mona sagde ...

Wow :-D Så flink du er til å male. Det ble utrolig fint :-D

Passer på å ønske deg: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN UNGE DAME :-D

Klem Mona

Lonni´s Verden sagde ...

Endnu et af dine mange flotte malerier. Gid det var mig der kunne det.
Et stort og hjerteligt tillykke med fødselsdagen.
Klem Lonni