mandag den 3. september 2012

Malou Maleri

Jeg har genvundet en hel del energi, da jeg i lørdags var til Greengate dag hos Gabrielle, det var simpelthen så HYGGELIGT!!! Dagen gik over alt forventning, vi blev budt på kaffe/tee, selvfølgelig i Greengate latte kopper (og koppen måtte vi få med hjem.... vildt!!! ), chokolade og andre godter. Tror at alle havde en forrygende dag og vi fik alle muligheden for at hilse på hinanden så blandt andet TineCharlotteSusiGitteMetteLisbet og en masse andre rigtig søde læsere både fra min blog og fra Greengate gruppen på Facebook. Vi fik til og med en KÆMPE stor Greengate Kage, som smagte vidunderligt og en kæmpe goodie bag af Gabrielle, da vi skulle til at gå hjem. En virkelig hyggelig dag og jeg glæder mig sådan til vi skal igen. Så tusinde tak alle sammen for en uforglemmelig dag.
Så med denne nye energi fik jeg sådan lyst til at male et nyt maleri ( havde nemlig sagt til Greengate dagen, at jeg ville male nogle billeder i Greengate fransk stil ) Det har jeg selvfølgelig så gjort.. Og det er der blevet dette maleri ud af nemlig et - Malou maleri
Jeg håber, at I syntes om det nye maleri jeg har lavet...


Malou maleri


















8 kommentarer:

Louise sagde ...

For hulle da Tina... Igen gør du det med størst bravour.... Du er simpelthen så dygtig!!
Super flot billede du har fået malet denne gang også...

Dejligt energien kom til dig igen :-)

Klem fra Louise

GitteBlinkilde sagde ...

Super flot - og hyggeligt at møde dig i lørdags :-)
Knus Gitte

Lonni´s Verden sagde ...

Det lyder til i havde en god dag hos Gabrielles. Dejligt at høre.
Du har gjort det igen, malet det flotteste billede. Er vild med det.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Ja! Det var bare en skøn dag med skønne mennesker og i et helt roligt tempo.

Dejligt at møde dig og glæder mig til at vi forhåbentlig snart skal ses igen.

Du er så knald hamrende dygtig til at male og med det efternavn, så kan du kun blive en kendt Lulufant, som vi alle vil være stolte af at kende.

Ha´en skøn dag Knus Susi

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et smukt billede, du er virkelig dygtig til at male.
Hilsen Ditte

Alessandra sagde ...

Dear Tina, only few words to say that it' s marvellous!
Kisses
Alessandra

Lulufant sagde ...

Tusinde tak Louise :) Jeg suger hvert et ord til mig <3

Hej Gitte :) Tak skal du ha' .. det var bestemt hyggeligt, håber at vi mødes igen d. 1 dec. :)

Hej Lonni :) Du kan tror at det var hyggelig dag, skal du ik med næste gang?? Og tak for roserne ;)

Hej Susi :) Vi skal så meget ses igen og helst meget snart, tak for den lange samtale igår :) Og tusinde tusinde tak for de flotte ord, det kunne være skønt at blive kendt på min "kunst" :) <3

Tusinde tak Ditte :)

Thank you Alessandra. Lots of love from me <3

Tak alle sammen :)
Knus fra mig

Solvejfire sagde ...

Er rigtig fint :) Er nysgerrig efter, hvad du tager for sådan et billede.
God aften jeanett