fredag den 28. september 2012

Molly Maleri

Jeg var så heldig at finde nogle arkiv kasser med serien Molly for et par uger siden. Jeg syntes at motivet er så sødt og igen lidt anderledes ind fra de andre serier Greengate ellers har lavet. Tænkte at det kunne være lidt af en udfordring for mig selv at male, da der er så mange små figurer og blomster på. Kunne jo ikke se det fulde motiv fra arkivkassen så jeg har måtte gætte mig lidt frem til hvor nogle af tingene skulle være så det så rigtigt ud. Syntes nu at det er lykkes meget godt at få samlet maleriet så det fremstår som en fin helhed :)
Lærredet jeg har malet på er str. 40x40 cm.
Og med dette maleri vil jeg bare gerne ønske Jer ALLE sammen en rigtig dejlig fredsom weekend

Molly Maleri










7 kommentarer:

Guldloks moster sagde ...

Det er bare så fint, jeg er altså virkelig imponeret over hvor dygtig du er til at male.

Knus Lotte

Mette Houg sagde ...

Du er en skrapsak, Tina:)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Endnu engang et super flot kunstværk fra dig Tina.

Du må altså se at få det ført ud i livet med de talenter du har:-))

Ha´en dejlig weekend

Knus Susi

Lonni´s Verden sagde ...

Jeg tror at du har fundet dit kald i livet. Nemlig at male. Du gør det jo super godt hver gang.
God weekend til dig også.
Klem Lonni

Sisse sagde ...

SÅ flot Tina du er bare super Go
Du kan jo male alt hvad du ser på

Knus <3 Sisse

Anne O sagde ...

Meget meget sødt maleri - Tina, du er fantastisk til det der! Er også vild med den Bambi du har malet - den er for cute ;0) Knus Anne

Lulufant sagde ...

Tusinde tusinde mange tak alle sammen <3 For Jeres så søde ord !! De er i mit hjerte for evig tid :)
Stort knus fra mig