torsdag den 28. juni 2012

Claire mini maleri & fint karlekammerskab

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har været godt træt at min store kommode ude i vores gang, syntes at den var så stor. Så jeg har været på udkig efter et karlekammerskab til alt Elias tøj istedet. Og jeg fandt skabet i søndags. Det er helt perfekt og det er nu blevet malet hvidt, både  indvendig og udenpå, så det står rigtig fint. Glasruderne er så flotte, facetslebet med blyindfatning. Så jeg føler mig så heldig at have det i mit hus,  giver lige lidt ekstra plads...  Men intet varer længe herhjemme, ihvertfald ikke min indretning!!!! Jeg havde jo ellers lige fået lavet om i gangen efter at min gamle antik sofa er væk. Børnene har dog stadig deres lege/hyggehjørne, men det er bare blevet lidt anderledes. Fornyelse er jo også godt og sundt, så det for vi en hel masse af herhjemme  :))))
Igår viste jeg Jer mit store Claire maleri, det har jeg også blevet lavet i en mindre udgave Claire mini i 30x30 cm.
Karlekammerskabet vises længere ned i billede serien.





































Sådan så skabet ud før jeg gik igang med pensel og maling..


Efter  :)



5 kommentarer:

Daniela sagde ...

Soooooo wonderful!!!

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Ballerina sagde ...

Hvor er det nogle fine billeder du maler! Fint skab;-)

Krearier sagde ...

Det er godt nok et skønt skab med de ruder! :)

Lonni´s Verden sagde ...

Hvor er skabet fint med flot stof på indersiden.
Billedet er som altid flot når du har malet det.
God aften til dig.
Kh Lonni.