torsdag den 6. september 2012

Brev kasse

For 2 mdr. tid siden fandt jeg en trist orange kasse på et loppemarked i Vig. Jeg vidste med det samme, hvordan den kunne komme til at "skinne" igen, så jeg tog den med mig hjem. Siden kom den til at bo ude i vores skur, men igår tog jeg den ind og så fik kassen lidt af en "ansigtsløftning". Som I nok efterhånden ved er mit ynglings motiv fra Greengate - Klara white. Så det var oplagt for mig, at det var det motiv der skulle males på kassen. Man kan jo bruge kassen til alverdens ting,- bestik, bånd, nips, sytøj eller postkort. Jeg har indtil videre lagt nogle Maileg kort i kassen, syntes at Maileg passer helt perfekt til Greengate.









Sådan så kassen ud før :)
Efter :)))





10 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Er du vimmer mand, den er bare super flot!!!

Du er bare så dygtig til at male og trylle ragelse til guld.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Unknown sagde ...

So sweet! I love it♥
Knus Tini

Anonym sagde ...

Hejsa søde wauv hvor er den bare super flot.sjovt at du har. Kort i den,for det var min første tanke da jeg så den på fb.ha en skøn dag mange hilsner fra heidi

GitteBlinkilde sagde ...

Hvor er den blevet fin - utroligt hvad maling kan gøre af underværker :-)

Loppe sagde ...

Kopowski - You´ve done it again !!

For fanden hvor ville jeg ønske jeg kunne fikse min lille gamle trækasse som du har gjort, så den passede til mit maleri...

Glæder mig til du holder kursus og jeg får to torsdage i ugen

*knus*

ps.. Fedt du har Maileg med !!

Alessandra sagde ...

Wow Tina! What a lovely and romantic trasformation you made. Another sweet work!
Kisses
Alessandra

Anette sagde ...

Til Kunstneren KOPOWSKI.
Hi hi det lyder nu meget fedt :-))
Så har du gjort det igen.
Så flot, du er f.... dygtig.
Håber du er stolt af dig selv.
Rigtig god aften til dig og dine
Knus Anette

Vibeke sagde ...

Hvor er den blevet smuk i fine farver.
Jeg ville godt bo i nærheden af dig og lære lidt af dig :o)

knus Vibeke

angie sagde ...

wunderschön ist ihre box!!! angie

Lulufant sagde ...

Tusinde tusinde tak for ALLE Jeres utrolig søde ord:) Det betyder alverden for mig!!!

STORT kram fra mig til Jer <3