tirsdag den 9. oktober 2012

Filippa Maleri

For knap en mdr. siden var jeg på det ½ årige loppemarked i Rødovre Centrum. Jeg var så heldig at få lidt gammelt Greengate med hjem. Jeg fik blandt andet 3 melamin tallerkener i serien Filippa med hjem. Der findes jo utrolig mange farvevarianter af dette blomster motiv/serie, men jeg syntes at netop denne her med godt knald på farverne er så flot. Så jeg malede motivet efter tallerkenen dagen efter jeg fik tallerkenerne i hus og jeg syntes selv at det er blev så fint.

Filippa Maleri
















6 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Wauhh..Hvor er det smukt!! og så har du gemt det så længe:-((( du ved godt vi elsker at se dine smukke malerier...Så frem med dem søde Tina..

Jeg tror det er dem jeg har i dåser, det er et rigtig flot mønster...
Super flot billede<3

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Alessandra sagde ...

It's always a pleasure to see your creations.
Kisses
Alessandra

Anne O sagde ...

Super flot - imponerende som du kan svinge penslen ;0) Knus Anne

Fru Blå ,frublaasgemmer sagde ...

Hej , de er bare sååå flotte alle dine malerier. Jeg er bare så misundelig på at du kan male sådan ( misundelig på den gode måde hi hi ). Kh Birthe

Diana`s sagde ...

hej Tina ..super flot malet,
hvem der bare kunne det ;)
god weekend til dig.
kh Diana

Lonni´s Verden sagde ...

Du har gjort det igen. Det er bare så super flot.
Jeg har lige startet en forkælelses give away på min blog. Hvis det er noget for dig er du hjertelig velkommen til at deltage.
God aften til dig.
Klem Lonni