onsdag den 26. september 2012

Bambi Maleri

Jeg har malet en del, det sidste stykke tid. Kan mærke at det er det jeg har behov for lige i øjeblikket, det løfter mit sind og humør gevaldigt :)) Indtil videre er det blevet til 4 nye mindre malerier i str. 40x40 cm.
I for selvfølgelig dem alle at se hen af vejen, så jeg starter med dette nye maleri med den sødeste Bambi på. Motivet har jeg fra en lille tændstikæske som jeg har fået som en gave.. Jeg var faktisk meget i tvivl om den nye Bambi serie var noget for mig, men efter at have set juledåserne "LIVE" til Gabrielles hyggedag, så var der ingen vej tilbage :) Den lille Bambi smeltede fuldstændig mit hjerte og jeg var solgt til standlakrids :D))
Skal lige siges at Gabrielle holder en hyggedag sammen med os alle sammen igen d. 1 dec. 2012. Du kan læse mere og tilmelde dig til dagen HER, via vores Greengate gruppe på FaceBook.
Men nu tilbage til maleriet, jeg syntes selv at det er blevet så sødt og fint. Det kan jo snildt bruges til hverdag, men bestemt også op til jul er maleriet jo helt perfekt :))

Bambi Maleri















10 kommentarer:

de Feuth sagde ...

Hej Tina
Hvor er du bare ekspert i at male, det er jo helt vildt, jeg er også bare Så vild med den Bambi, den er bare for sød. jeg elsker også at male, men kan da slet ikke komme i nærheden af dit hihi. ha en skøn dag knus

Guldloks moster sagde ...

Hej Tina

Jeg er altså virkelig imponeret over hvor dygtig du er til at male, det må være skønt.

Knus Lotte

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er det bare smukt!!!!
Det er helt vildt så dygtig du er, bare det var mig der havde det talent:-))

Glæder mig til vi snart ses igen:-)

Knus Susi

Anonym sagde ...

Hvor er det bare fantastisk smukt, sikker et arbejde.Er bare så vild med den bambi, den er for sød
Hilsen Ditte

erdbeerdiamant sagde ...

OMG - you are sooooooo talented!!! beau-ti-ful! :)

Alessandra sagde ...

Your Bambi is wonderful and very sweet.
Kisses
Alessandra

GitteBlinkilde sagde ...

Hold da op hvor du bare kan det der :-) Du er dygtig med den pensel :-)

Anonym sagde ...

Hej Tina.
det er et rigtigt sødt billede af Bambi.
Stolt af dig.
knus
lillemor

Lulufant sagde ...

Hej De Feuth :)
Ekspert er måske så meget sagt, men jeg tager bestemt imod de flotte ord fra dig ;D Det handler ikke altid om hvor kønt maleriet bliver, men snarer om du nyder den tid du bruger på at male det i :))Det gør det ihvertfald for mig..

Hej Lotte :)
Tak skal du ha'. Jeg nyder også hvert sekund jeg maler, det er mit frirum, væk fra alt hvad det ellers rør sig omkring mig. Og jeg beskytter og værner om det frirum som det af det rene guld.

Tak søde Susi :) Jeg skal nok få lært dig det en dag, det lover jeg :) Er så glad for at kunne kalde dig min ven <3

Tak Ditte :) Der var også en hel del der skulle males på, men fint er det jo heldivis blevet.

Thank Erdbeerdiamant :)

Thank you så much Alessandra:), I'm in love with the little Bambi too :)))

Tak Gitte :) Jeg har nu også malet i en del år efterhånden, så hnden ryster ikke så meget mere..

Tak Moar :) Det gør mig SÅ stolt af DU er stolt af mig!! Tror godt at du ved at det betyder rigtig meget for mig *** KYS***

Et knus fra mig til ALLE JER <3

Anonym sagde ...

Hej søde Tina.super flot billede,jeg elsker vildt den bambi,tror det billede skal stå højest på min 40 års fødselsdagsgaveliste,må jeg give din mailadresse videre til dem der skal have ønskelisten? Glæder mig meget til snart at besøge dig,er sikker på at vi to har meget at snakke om knus fra mig Heidi jensen