torsdag den 21. juni 2012

Stemnings billeder fra stuen....

Som den ser ud lige nu. Forbered Jer på SERIØST billedespam!!!
Hvis I kigger nærmere efter, kan I også se mit helt nye Greengate Klara maleri :)
Jeg har oprettet en ny side hvor I kan se ALLE - Mine greengate malerier, samt småmøbler som jeg har malet Greengate motiv på. I kan finde siden øverst i toppen, eller klikke på linket.

I kan se hvordan det så ud før her, fra omkring april i år.. Elsker jo at bytte rundt og forny små ting, så der sker hele tiden noget herhjemme... ( og hver gang jeg ser på de gamle billeder tænker jeg ofte - kors i nakken, så det virkelig sådan ud før!!) Nogen gange skal der bare små ændringer til, at man kan få det til at virke bedre.. Bedre for mig ihvertfald  :P))

Velkommen til mit pastelfarvet univers.







Den store bolsjestribet Greengate dåse med blomsterne på, fandt jeg på loppen i søndags.



Mit nye Greengate Klara maleri




Et close up af billedet :)





De her lysestager har jeg købt på loppen i søndags, fik 2 stk. af den store lysestage til 5 kr ialt og den anden til en 5'er også..




Denne søde hylde har jeg lavet ud af en gammel urkasse købt på loppemarkedet. Uret med indhold, samt låget har jeg fjernet og så har jeg malet den hvid og lavet en ekstra hylde i. 















Ide'en til denne kiste er slet ikke min.... desværre, gid det var. Ide'en har jeg nuppet og set her hos Susi, da jeg blev fuldstændig forelsket i hendes flotte kiste. Og sådan 'en kiste kunne jeg selv ikke leve foruden :)





























































12 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hold da op!! Hvor er det bare blevet hyggeligt...

Er vild med alt det du maler, det er bare super flot:-))

Kisten er blevet så flot, dejligt du kunne bruge min ide..

Ha´en skøn dag

Knus Susi

Tina sagde ...

Hvor vildt alt det Green Gate du har... Det må jeg sige, det ser rigtig godt ud, med alle de pastelfarver

Og hvor er du kreativ, sikke flotte billeder du har fået malet, de er virkelig flotte Tina.

Tak for rundturen:-)

God dag!!

Knus Tina

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Spam du bare med billeder Tina, når det er så dejlige af slagsen.:-)
Ha´en dejlig weekend
Krsm Birgitte.

smillahome sagde ...

Alles so wunderschön bei dir!!!
Ich liebe auch Green Gate!!!!!
Liebe Grüße,Silke

Anette sagde ...

SUPER SUPER fotos af dit hjem.
Man må godt drille hinanden lidt her i blogland ikke????
Nu driller jeg så.
Hvad sker der med den triptrapstol?????? Stikker den af, når du har malingen fremme :-)))))
Den må da ha en pastelfarve, Tina.

Tænkte på at der i det nye greengate katalog er malede blomster i hjørnerne på nogen af siderne. Så du kunne jo allerede gå igang med det ny :-))

Kan du ha en skøn "sommerdag"
Knus Anette

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
hvor er der dog skønt hos dig c",)
bor der også en mand- fnis-
du er bare rigtig god til at sæte tingene sammen.
knus
Maj-Britt

Lulufant sagde ...

Tak Susi :)
Jeg er bare super glad for at du ville dele din smukke kiste med os andre :) Så jeg også kunne få mig sådan en skøn kiste..
Tak i lige måde..

Tak Tina :)
Ja, samlingen er bestemt ikke blevet mindre med årene.. Syntes selv at det lige giver det sidste med de malede Greengate billeder..
I lige måde ;P)

Tak Birgitte :) Jeg spammer bare videre .. hø hø.. Tak i lige måde :)

Danke Silke :)

Tak Anette :)
He he muhaaa... ja, gi' du den bare gas.. DEN var sku god!! Jeg ved det heller ikke hvor den bliver af, stolen smutter væk og gemmer sig HVER gang.. ;D))) Jeg må se og få malet den i en lysegrøn/mintfarve så den pynter lidt mere ind den gør.. Ja, jeg har set de flotte blomster på nogle af sider.. Og tro mig, der kommer også snart nogle nye billeder med det nye Greengate :) Jeg har nemlig allerede nogle ideer i hovedet..
Og tak i lige måde, kan du holde varmen, her er der tæske varm!!!

Tak Maj-Britt
Nope!!! Han er blevet henvist til skuret sammen med ungerne ;P)) Nej, med 1 mand og 3 drenge børn er der mer' ind rigeligt testostron herhjemme.. Så det vil blive alt for meget hvis der også skulle ose at mandehørm herhjemme :) Men de alle elsker nu den stil vi har herhjemme, så det fortsætter sådan :P)
Tak og i lige måde..

Knus Tina og husk nu at nyde det dejlige sommervejr.

Unknown sagde ...

Det er vidunderligt , jeg ved ikke hvad de skal gøre først med øjne - perfektion , farverne , hjørnerne , skønhed -arrangement!!!Michaels

Mette W. Sørensen sagde ...

Sikke en masse dejlige billeder at kigge på! Hvor ser jeres stue bare hyggelig ud:-)
Tak for den søde kommentar på min blog:-)
/Mette

Solvejfire sagde ...

Super hyggeligt og det er kun skønt, når du ikke er fedtet med billederne :)
Jeg er også vil med dine billeder, ja at det du lige maler om og dekorerer så det får nyt liv.
God aften Jeanett

angie sagde ...

ich liebe alle bilder!!! ihre dekoration ist wunderschön!!!
angie

Anne O sagde ...

Hej Tina,
Sikke mange og skønne billeder! Der ser så hyggeligt ud! Jeg har jo sagt det før, men gør det lige igen, du er helt fantastisk til at male - hvis vi mangler sommeren udenfor, så skal man bare se dine billeder ;0) Knus Anne