tirsdag den 5. februar 2013

Lovebird kasse

Jeg har i årevis haft denne gamle kasse, den var grå før og der lå en masse malergrej i den. Jeg har fået den af en kunster som var i min familie, dermed et slags arvestykke. Så den har været godt brugt siden hen også af mig med malings tuber og kulblyanter osv. Men jeg syntes at den var så trist og kedelig at se på, så i weekenden trængte jeg til lidt fornyet energi (Hele familien har ligget syge med influenza i en hel uge, jeg derimod er stadig ik kommet oven på endnu,, så belastende..) og kastede mig ud i at male denne gamle malerkasse om til noget kønt. Og da jeg jo er fuldstændig skudt i Greengate's Lovebirds skulle der da helt klart være sådan en af slagsen oven på kassen..
Nu skal den bestemt ikke gemmes væk mere med gamle malings tuber i, nej den har fået sin æres plads på mit skrivebord. Der kan den stå og se køn ud ^_^















Før:


Efter :)



8 kommentarer:

Guldloks moster sagde ...

Hvor er den bare fin, kan godt forstå den ikke skal gemmes væk.

Er virkelig imponeret over hvor dygtig du er til at male - bare man havde dit talent :-)

Knus fra Lotte

Louise sagde ...

For hulen da...... Du gør det bare igen og igen!
Det da helt vildt så dygtig og god du er til det :-)
Det ville da være synd og skam at gemme den væk nu, alt bliver jo forvandlet til guld i dit hjem.....
Klem fra Louise

Anette sagde ...

Du er så dygtig.
Hvor er kassen blevet fin.
Og den lille fugl har lagt æg :-):-)
Rigtig god aften til dig fra mig
Knus Anette

Petitflora sagde ...

Hold fast hvor er den flot Tina, det er helt vild som du kan...
Har sendt plaiden til dig idag, så håber den lander hos dig imorgen, ved jo den vil pynte så flot hos dig
Knus Anja

Fru Blå ,frublaasgemmer sagde ...

Der er kun 1 ting at sige om den ....FLOT.Hilsen Birthe

zuckersüße Äpfel sagde ...

Ohhh, I love it! So beautiful this little Bird in the Blue.

Lovely Greetings from Tanja

Lulufant sagde ...

Tak Lotte, det var sørme pænt sagt af dig :) Er glad for at den kom frem i lyset kassen..

Tak Louise :) Ja, hvis det så blev forvandlet til ÆGTE guld, det ville da lige være sagen..

Tak Anette :) Håbede på at der var nogle som lurede lunten med en lovebirs- kasse- og så nogle æg i = Lovebird's nest!! Godt set!!!

Tak Anja ;) Jeg er så glad for tæppet som kom til mig i god behold..

Tak Birthe :)

Tusinde tak Tanja :)

Ha' en dejlig aften
Knus Tina

Shortbread and Ginger sagde ...

Beautiful colours! Greetings from Scotland.
Liz @ Shortbread & Ginger