søndag den 15. juli 2012

Malet Isabella trækurv

For en lille uges tid siden fandt jeg denne store trækurv på et loppemarked, den var godt slidt i malingen, men det gjorde nu ikke så meget, da jeg alligevel ville give den en mindre "ansigtløft" ;)
Jeg syntes at det kunne være sødt med det samme motiv som jeg også malede mit Isabella maleri i.
Nu er den færdig og jeg syntes selv at den er blevet rigtig fin, og så kan der være rigtig meget i kurven og den er så nem at bære fordi den har den store hank. Perfekt til en lun sommerdag ude i haven.



















7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej kære Jeg kan lide dit arbejde så meget!
Du er talentfuld!
Jeg vil forsøge mig;! D
Et kys
Sabry!

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Smukke

Du er altså en mester til at male, det ser bare så smukt ud.

Håber i nyder ferien.

Knus Susi

Solvejfire sagde ...

Den er bestemt blevet rigtig sød, så mangler vi bare sommeren :)
God søndag jeanett

Vibeke sagde ...

Hej Tina.

Den er meget fin, og det er dit Isabella maleri også:o)

Jeg har en blå trækurv, som jeg kunne tænke mig at male.
Måske skulle jeg tage mig sammen?
Knus Vibeke

Sisse sagde ...

Holda op hvor er den super flot tina, du kan bare det der. Håber i nyder ferien alle 5

Knus Og dejlig aften

angie sagde ...

loooove your work!!! angie

Lulufant sagde ...

Tusinde tak Sabry for de søde ord :)

Hej selv smuksak ;D))
Tak, ja den er lidt anderledes men jeg syntes nu at den blev fin og jo tak vi HAR nydt ferien, så jeg har slet ikke været særligt meget herinde... Det må der laves lidt op på fra på mandag ;)) Har du ferie nu??

Tak Jeanett :) Ja, det er bestemt ikke det bedste sommervejr der har været ind til videre.. MEN::: det skulle vist vende fra i næste uge, så det bliver lækkert :)

Hej Vibeke :)
Gør det, det kunne sikkert blive rigtigt flot :)

Hej søde Sisse-mus :)
Vi nyder lige de sidste dage sammen og så er det desværre jo så også slut for denne omgang. Og tak !! Glæder mig til at se dig igen på loppen, har savnet dig <3

Tusinde tak Angie :)

Ha' en dejlig søndag derude idag :)
Knus fra mig
Tina